
Uriage Termál micellás arctisztító és sminklemosó
érzékeny, túlérzékeny és kipirosodott bőrre, 500 ml
Uriage termálvízzel és sárgabarack kivonattal gazdagított micellás víz, amely kíméletesen, mégis hatékonyan távolítja el a sminket és a szennyeződéseket az arcról és a szemkörnyékről. Nyugtatja és hidratálja az érzékeny bőrt, miközben védi a kiszáradástól. Használata után leöblíteni nem szükséges.
Kiszerelések
Forgalmazza
Cremax Kft.
Cím: 1026 Budapest, Pasaréti út 86. A. ép. 1. em. 4.
Valami nem stimmel? Segíts nekünk azzal hogy megírod!
Oldalunk kizárólag a gyógyszertárakban és webshopokban elérhető ajánlatok bemutatására szolgál. Nem értékesítünk termékeket, és nem veszünk részt a vásárlási folyamatban.
A megjelenített árakat az egyes gyógyszertárak és webshopok biztosítják. Az általunk közvetített árak pontosságáért, érvényességéért, valamint az egyes termékek elérhetőségéért sem gyógyszertárakban, sem webshopokban felelősséget nem vállalunk.
A webshopok árai dinamikusan változhatnak, ezért kérjük, ellenőrizze a pontos árat és elérhetőséget közvetlenül a webshopban.
A feltüntetett összegek bruttó fogyasztói árak, készlet erejéig vagy visszavonásig érvényesek és forintban értendők.
Gyógyszertári kedvezmények esetén: a százalékos kedvezmények a résztvevő patikák elmúlt 30 napra vetített legalacsonyabb bruttó fogyasztói árából kerülnek kiszámításra.
Webshop kedvezmények: a százalékos érték az adott termék elmúlt 30 napban mért átlagárából kerül kiszámításra, figyelembe véve az általunk listázott webshopok árait. Ez a kedvezmény százalék tájékoztató jellegű, és azt mutatja hogy mennyit takaríthat meg a vásárló ahhoz képest, ha az elmúlt 30 napban a terméket az átlagáron vásárolta volna meg.
A termékek képei és valódi megjelenésük eltérhetnek egymástól. Pontos részletekért, aktuális árakért és készletinformációért kérjük, érdeklődjön közvetlenül az adott gyógyszertárban vagy webshop oldalán!
A feltüntetett kedvezmények célja, hogy tájékoztatást nyújtson a felhasználóknak a különböző gyógyszertári és online ajánlatokról és megtakarítási lehetőségekről, nem az egyes termékek fogyasztására ösztönöznek.